Als kind imiteerde ik altijd foutloos televisie- of radioreclames. ‘Onthoud je nog nuttige dingen?’ hoorde ik dan van mijn moeder. Maar jaren later viel alles op zijn plek. Creatieve, pakkende, doordachte communicatie uitingen bleven bij mij hangen. En nu maak ik ze -in alle vormen en maten- zelf.
Van de opleiding Ruimtelijke Presentatie en Communicatie, naar de Associate Degree Crossmediale communicatie, sloot ik dit af met de Bachelor communicatie. Inderdaad, ik ben deze 8 jaar niet van het communicatie pad afgeweken. Het sprak dan ook voor zich om dit pad na deze periode onder mijn eigen naam te blijven bewandelen.
Op 1 januari 2020 liet ik Baars Crossmedia het levenslicht zien. Hier kan je terecht voor een compleet crossmediaal communicatieplan of slechts een zetje in de goede richting.
Samen bedenken we jouw verhaal, hoe je het gaat vertellen, aan wie en waarom. We maken jouw ideeën en ambities zichtbaar én tastbaar.